Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

31 augustus 2006

Temodal roeleert

Ik met dure pilletjes. Wat een geweldig assortiment!

Chemo, goed voor u! (/einde Tel Sell) (euh, voor mij??)

Bah wat een vieze vette plofkop heb ik, en ik slik niet eens Dexamethason! (nog niet tenminste...) Nah, dit is NIET de tijd om ijdel te gaan zitten zijn in de strijd tegen kanker; kaal worden bijvoorbeeld interesseert me geen biet.

Vandaag de machtiging ontvangen voor 35 retour ritjes naar het ziekenhuis voor bestraling. (Hoera x3) Morgen eens rondbellen naar taxibedrijven en vervoerscentrales.
"Ik ben een kind van God." Jawel, nog steeds

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Zeg, luister eens even: het interseert je geen biet, dat je kaal wordt?
Nou, ik als kalende 'achter'nicht heb daar toch problemen mee.

Ik heb net gebeld met die nep miet van een geert w. uit
Kamer 2!
Jij komt geen detectiepoortje meer door zonder haar!

Lucky you, bij jou komt alles weer terug. Het enige haar, wat maar bij mij blijft groeien, hars ik niet. Dit uit zowel principiële redenen, alsmede de pijnlijke gedachte al, om bij Patty Brard met de billen bloot in beeld te moeten!

Mijn lief ik tel de dagen met je af, elke taxirit is erweer eentje minder in deze cyclus.

Het is gelukkig nog na-zomer (wat heet), en geen gladheid en hagel/sneeuw.

Zo heeft elk nadeel, toch ook weer een voordeel.

Ik gun je prettige chauffeurs, die jouw gevoel van humor kunnen
pareren. Opdat je tijdens de reistijd, lekker afgeleid wordt.

Succes en voor deze keer,
maar één X.
Die nadere twee, bewaar ik voor je met rente!


Dag, mijn lief op afstand!
Hans

Davy zei

Ik hoop dat je gelijk krijgt Hans, dat de haartjes terug komen. Na chemo wel, maar na bestralingen op mijn kop....we wachten maar af!!

Anoniem zei

ha davy

je weet dat ik graag een keer mee rij met die taxi.
het is de taxi chauffeur geraden dat hij/zij prettig is.

Spy groetjes van Catharina_5
liefs,
stiefmoetante..niet de enige ;)

Anoniem zei

Oma,
wanneer zitten we weer aan de kaarttafel?

Jij met Thijs, en ik offer mij wel op, met Peef.

Met dat nieuwe systeem ben ik al mijn contacten kwijt.

Doch ik heb geen last van geen
on-trekkingsverschijnselen hoor!
Kind, ik sta zo hoog Rated, dat ik denk, dat Peef niet de enige is met een beschermengel.

Mijn msn account is ook gecrashed, dus eenzaam en alleen.

Dank, voor je groet Kaatje5.
Het ergste is, dat ik er nu niet meer onderuit kan komen, om mijn ware gezicht in Dorestad te laten zien!

Steun je mij dan Toos, al was het alleen maar voor het idee.
Peef, kan gewoon zeggen:"Neen schat, nu niet, ik heb hoofdpijn!"
Oops, neen Peef: geen hoofdpijn uh oh!

Na je sessies Peef, ga ik reizen.
Natuurlijk in overleg met jou en Sjaak.

XXX

en een X voor jouw Thijske (Toos)!


Hans