Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

14 augustus 2006

Even tussendoor......

Lekker uitgeslapen op de eerste echte dag van m`n vakantie. Lag heerlijk op bed, poesjes tegen me aan, de wind die giert om het huis, de regen die plenst op het dak. Om goed half 1 opgestaan, lekker niets moeten de eerste 4 weken!

Ik zit nu op de bank, en ja de poesjes nog steeds bij me, alsof er een draadje vastzit aan ons :) Kijk naar het huis van Davy en denk `De mensen moesten eens weten wat daar aan de hand is!`. Maar dat kan nu eenmaal niet. Niet de hele wereld kan en hoeft te weten wat jouw ellende is.

Zometeen weer lekker naar `em toe. Wat rommelen in huis. De hulp hebben we een keer over laten slaan. Nu nog even geen gedoe in huis! Vanavond visite en da`s een leuke afleiding en een moment om lekker te praten, te vertellen, leeg te lopen. Voor de zoveelste keer. Vervelend? Nee hoor! Dat hoort erbij, zoveel mogelijk praten, vertellen, leeglopen. Je ei kwijt, ff alles van je weglullen!

Ah, ben nu even los van de poesjes :) Heb zin in de vakantie! En de ellende met Davy doet daar niets aan af! We rommelen saampies wel wat, we lachen gelukkig best wel en het is heus niet triest in huize Van Waterschoot!

Ik hoop wel dat jullie langs blijven komen en dat het niet blijft bij 1 keer komen kijken en denken `Je ziet er niet eens zoveel van. Hij is beter dan we dachten`. De eerste tijd vooral is het best belangrijk dat Davy zijn verhaal kwijt kan aan jullie en niet alleen aan de telefoon, e-mail, msn en noem alles maar op, maar juist in het echt. Blijf dus je neus laten zien, ook al is het maar voor even. Dat geeft echt heel veel steun!

Geen kaartje uit een ver exotisch land, maar wel groeten vanuit een nat, winderig Wijk!

1 opmerking:

Anoniem zei

4 weken vakantie... dat is wel heerlijk!
Toch hoop ik dat het weer nog wel ff een beetje de zonnige kant op zal gaan voor een lekker nazomertje.

Oja, ik vind de "nietjesfoto" wel heftig hoor... brr grote hap...

In ieder geval, geniet zoveel mogelijk van je vakantie en tot gauw weer eens, want inderdaad, het zal niet bij 1 bezoekje blijven... O jee, we zijn dit jaar al 3x geweest, wordt nog een (h)echte familie ;o)

Groetjes!!