Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

30 augustus 2006

"Rest is a good thing, but boredom is its brother."

"Wil je rust en vrede in jezelf?Kijk dan waar je nog in leugens leeft omtrent wat je voelt en wilt en ga voor jouw waarheid!"
Mijn waarheid wordt steeds duidelijker in ieder geval!

Gisteren de apotheek gebeld en de pilletjes staan op mij te wachten :-) Een dezer dagen eens ophalen. Kan ik alvast naar ze kijken en kunnen we aan elkaar wennen ;-). 'Jullie gaan mij niet al te ziek maken, begrepen?!'

"Door trouw te blijven aan mijzelf,zorg ik uiteindelijk ook het beste voor de ander."
Geheel in het kader van: je kunt pas van een ander houden, wanneer je van jezelf houdt!.

Gisteren kwam Daan weer even op bezoek. Daan is een vriend van Sjaak: een jonge jongen uit Wijk bij Duurstede die best veel ellende heeft thuis en Sjaak ziet als een soort van mentor lijkt het wel. Toen ik voorstelde om hem samen met Sjaak te adopteren, moest hij erg lachen, lol. Wel apart, heb ik opeens een zoon van 23 :-) Ik heb al een geadopteerd neefje van die leeftijd en een hele lieve stiefmoetante ;-)

Vanmiddag komt de huisdoc langs als het goed is. Ze had voor de operatie al gezegd graag langs te willen komen als ik weer thuis was. Die mensen moet je te vriend houden ;-) Zeker wanneer je nog een hele slechte tijd tegemoet kan gaan, is een fijne huisarts in de buurt een pré.

Voor de rest vandaag rustig aan, want gisteren eigenlijk te veel gedaan... Maar goed, ik genoot van de goede dag tussendoor en was lekker productief qua administratie bijwerken e.d. :-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Noemde je mij niet altijd stiefmoetante? Is al wel weer lang geleden en misschien heb je intussen een andere tante gekregen? Als ik het toch ben dan bedankt voor je compliment.
Groetjes ook van John. Han

Davy zei

IK ga jou natuurlijk nu niet teleurstellen Han :-)Wie zegt dat een mens niet meer dan 1 stiefmoetante mag hebben?!

P.S. Pilletjes in huis en Sjaak heeft foto's ervan gemaakt: ik met chemo et cetera, lol. Coming soon to this weblog!

Anoniem zei

Heej Davy,

Per 'toeval' kwam ik op je weblog terecht, ik zocht info over bestraling in het AZU en jouw weblog stond ertussen.
Kanonne... ook jij hebt je dosis al voor de kiezen gehad. Heftig hoor!
I know the feeling, vorig jaar september kreeg ik te horen dat ik een tumor in de hypofyse had en daardoor de zeldzame ziekte Acromegalie.
Dat fijne klompje overenthousiaste wildgroei (goedaardig) is er in februari door de neus uitgehaald, maar er zijn resten achtergebleven. Ik mag nu dus fijn onder het bestralingsapparaat in het AZU omdat de resten nog steeds teveel groeihormoon produceren.
Nou ja, lang verhaal allemaal, als je eens zin hebt, kijk maar ff op mijn weblog, www.chantalshersenpan.web-log.nl
Voor jou in ieder geval heel veel sterkte, op de één of andere manier weet ik zeker dat jij hier (nog) sterker uit gaat komen!!

Groetjes,
Chantal