Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

06 augustus 2006

Zaterdag......

Net wakker geschrokken op de bank. Keek op de klok en was zowat 0.45 uur. Heb ik geslapen vanaf goed 22 uur. "Shit, moet blog nog doen", dacht ik net. Nou ja, geeft ook niet voor een keer. Was doodmoe toen ik daarstraks terugkwam van Davy. Heb ik het blijkbaar nodig, anders slaap je niet :)

De slangetjes zijn er allemaal uit en z'n tulband is er af. Zit nog een gaas op de wond, maar meer niet. Nou ja kateter zit er nog in en toch nog een slangetje bedenk ik mezelf. Volgens mij zoutoplossing, maar weet niet zeker.

Duurde even voordat 'ie in de gaten had dat ik er was. Behoorlijk duf. Vond het dan toch nog wel weer fijn dat ik er was. Hoera :) Hij viel me best wel mee, maar had eerlijk gezegd hoger ingezet voor vandaag. Laat 'em een cijfer geven voor de pijn iedere dag. Was donderdag net na de operatie eem 8, gisteren een 5,5/6 en nu een 5. Gaat de goeie kant op. Paar keer nat washandje gegeven die 'ie dan op z'n voorhoofd legt.

Vandaag weer een paar keer geweest om te vragen wat voor dag het is, welk seizoen, de datum en zo. "Stomme kuttestjes", alsdus de heer Van Waterschoot :)

Hij begint toch iets meer te praten over Phil, de operatie, het wachten donderdag. Merk dat dat toch indruk heeft gemaakt. Komt er wel uit. Heeft geen haast.

Ik vermoed dat ze 'em morgen wel uit bed zullen laten gaan. Hoop dat ook eerlijk gezegd hoor. Lekker zelf weer naar de WC, ff wassen onder de kraan, eten op de stoel. Geeft toch een ander gevoel.

Na een klein uur ben ik weggegaan. Hij ging met z'n kont naar me toe liggen en had zin om te slapen. Is erg moe. Morgen, zondag, zoud er drie keer bezoek komen, maar is toch teveel van het goede en hij heeft toch liever twee keer, omdat het anders teveel is. Is inmiddels geregeld.

Morgen meer nieuws.

Geen opmerkingen: