Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

04 augustus 2006

Terug naar de zaal......

Heb vanmorgen rond 8.30 uur Davy ff aan de telefoon gehad. Hij klonk lekker slaperig, maar alles was goed. Heeft nog wel napijn, maar was goed te doen zei 'ie. Wist niet meer dat ik er geweest ben gisterenavond :) "Je bent gisteren niet geweest he?", vroeg 'ie.

De zuster zei dat ook dat het goed gaat en dat Davy strakkies terug mag naar z'n eigen plekkie. Wil niet zeggen dat 'ie 100% is, maar is gewoon gunstig. Lekker rustig bij laten komen en de tijd nemen voor zichzelf.

Jullie horen nog.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijn dat het ergste (qua operatie) nu achter de rug is. Ik vind het fijn dat je ons zo goed op de hoogte houdt. Doe je Davy de groeten van mij en morgen kan ik hem zelf een knuffel gaan geven.

Liefs NIcolien

Anoniem zei

wil je peefie de groeten van mij doen als je op bezoek bent
Toos

Anoniem zei

Ik ben blij dat het er goed voor Davy uitziet. Iedereen zou familie en vrienden op deze manier moeten kunnen inlichten hoe het met een patient gaat, dan hoeft er niet constant heen en weer gebeld te worden. Sjaak geef Davy een zoen van me en ik hoop jou binnen kort even door te geven wanneer ik op bezoek wil gaan.

Groetjes Hennie

Anoniem zei

Hoi,
Wat geweldig dat het goed is gekomen met davy. Toen ik bij hem was voor huishoudelijk hulp via Vitras was ie heel zenuwachtig maar ook vroeg ie aan mij of ik ooit geopereerd was :) Jah dus!!

Geef hem maar zoveel knuffels als je hem weer ziet...Zeg maar dat het van mij afkomt en dat ik hem volgende week ofzo wel op de msn toe ga voegen...

Ik zou best wel langs willen komen maar denk bij mezelf ook van, laat de belangrijkste mensen maar op bezoek komen en zo veel mogelijk rust krijgen!

Groetjes Marielle
(Vitras)

Anoniem zei

oh oeps...Men email op de verkeerde plek gezet..