Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

13 augustus 2006

WearYELLOW LiveSTRONG

Alweer zondag! En ik red het best met elke dag 6 paracetamol en 3 TRamal en natuurlijk de hulp van Sjaak. Ben heel erg benieuwd wat de neuro-oncoloog allemaal gaat vertellen dinsdag a.s. Vooral wanneer het traject van start zal gaan. Nog visite gehad van allemaal lieve mensen, die met mij/ons meeleven. Rustig aan, dan breekt het lijntje niet.Mijn nachtrust kan alleen nog wat beter.


EDIT 15:12"Belangrijker dan het doel zijn de middelen:mijn handelingen zijn vervuld van liefde en zorg."

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ach mijn lief:

Het zin van het leven is,
het leven zin geven.

Zweef niet te hoog met je Tramadolletjes!
Het is zo hard vallen daarna. Zorg voor een zachte ondergrond.


xxx
(mijn lief op afstand)

psychonurse82

Anoniem zei

het is een aardig stukje nietwerk
op je hoofd

wens je succes dinsdag en spoedig een goede nachtrust

liefs
Toos