Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

14 augustus 2006

"Ik kan ervoor kiezen gelukkig te zijn, ook als ik niet mijn zin krijg"

Als ik mijn zin krijg, leef ik nog heel lang en gezond. Mocht dat niet het geval zijn, dan nog wil ik proberen zo gelukkig mogelijk te zijn!!

Vanavond komt nog wat visite; 's middags én 's avonds vind ik teveel vh goede. Verder red ik het wel hoor; nog veel koppijn en veel moe, dat wel. Het is allemaal nog zo recent!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja Davy,gewoon rustig aan doen,je eigen grenzen trekken he.
Enne,bedankt voor 't aanbod,maar ik heb nietjes zat! ;-)
Groetjes,nog vanuit Duiven,laatste dag.

En succes in 't ziekenhuis!