Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 augustus 2006

lalalala die dom dom

Hallo mensjes :-)

Dit is de laatste keer dat ik mail voor de operatie. Straks komt Sjaak op bezoek en na het avondeten, ben ik hier dus in de hal/'t internetcafeetje gaan zitten. Moet je dan wel eerst even zeggen en ook waneer je weer terugkomt :-)

Ik heb veel gesprekken gehad en ook wat onderzoekjes. Heel fijn vond ik het dat Peter Gosselaar (de neurochirurg) tijdens het eten even kwam aanschuiven voor een gesprekje. 'Ben je er klaar voor?' zei hij? JA, dat ben ik :-) Helaas ben ik morgen tweedst aan de beurt, dus ik zal tegen het eind van de middag richting OK gaan. Peter G. en de rest zal goed voor me zorgen :-) Waarschijnlijk erna op de IC/verkoever en de volgende dag (vrijdag) weer naar D3 Oost kamer 10 als het goed is.

Groetjes, niet teveel stressen,

Davy Peefie vanuit Hotel AZU

P.S. Ik kan vanuit hier mijn blog niet aanvullen of commentaar geven (geblokkeerd, grrrr).
P.P.S. De pot schafte kipshoarma met aardappelblokjes en aardbei mousse toe


Inzicht van de dag: "Inzicht zonder handeling brengt geen verandering."

Even berichtje van mij (Sjaak) erbij. Davy wordt niet aan het einde van de middag, maar aan het einde van de morgen geopereerd!

Geen opmerkingen: