Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

24 augustus 2006

Sjaak jarig!


Jawel, Sjaak is vandaag 46 geworden. Zo'n prestatie is dat nu ook weer niet, je moet gewoon door blijven ademen ;-) Het doet hem zelf toch niks, en eerlijk gezegd heb ik ook niet veel met verjaardagen. Maar deze verjaardag is wel 'apart': de eerste sinds 'het nieuws' en dan straks ook nog eens wéér een ritje naar het ziekenhuis.

Sjaak, ik weet dat dit hele 'gedoe' een belasting voor je is: je zorgen over en je zorg voor mij. Toch geef je mij nooit het gevoel een last te zijn. En dat waardeer ik enorm, meer dan ik je ooit zal kunnen zeggen. Het leven kan raar lopen soms, maar misschien heeft God je op mijn pad gestuurd als reddende engel? Jammer dat ik het geld niet heb om je een supergroot en duur cadeau te geven vandaag, niet alleen voor je verjaardag maar voor alles wat je voor mij doet. Ondanks het druilerige vooruitzicht buiten, gaan we proberen er een leuke dag van te maken oké?

Verjaardagen, tja... Pas als ik de 40e mag vieren, ga en durf ik vooruitkijken naar 50, 60, misschien wel een hoger getal??? Tot die tijd is 40 mijn streven.

Edit 12:10
"Waar nodig kan ik mijzelf laten gelden, toegeven of loslaten."
Ja en? Dat is zo ja ;-)

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Sjaak, vanaf de overkant wensen wij je een droge en gezellige verjaardag toe!!
Nog vele jaren.
Groetjes,

Jan Willem & Hennie

Anoniem zei

Nog maar een keer:

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Hieperdehiep hoera, maak er ondanks de regen een gezellige dag van, veel plezier bij de rondvaart!

Groetjes
Utie, Nita en Elli

Anoniem zei

Lieve Sjaak


Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Enne ik wil het ff kwijt: Ik vind je een kanjer!!

Maak er een leuke dag van samen met Davy en ik zal duimen dat het weer een beetje meezit.

Liefs van Nicolien

Anoniem zei

Hee Sjaak,ik sluit me helemaal aan bij alle reacties,van harte, enne je bent een moordvent! Xje, Karin

Anoniem zei

Hoi Sjaak

Ook van mij een fijne verjaardag gewenst.

wens jou en Peefie een hele leuke dag toe. maak er wat van :)

groetjes
Toos

Anoniem zei

Het is vandaag bijne de hele dag droog geweest, ik weet zeker dat het speciaal voor jullie was.

fijne avond nog !!

Joop en ADA

Anoniem zei

Beste lieve Sjaak...

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Ik hoop dat jullie saampjes een fijne dag hebben, geniet ervan...

kus Chantal

Anoniem zei

Ha Sjakie, broer (gelukkig ben je ouder ;-)... Kaartje ontvangen hoop ik? Je weet hoe ik je waardeer (hoop ik) voor alles wat je voor broertje Peefie doet... Hopelijk heb je van het uitstapje genoten.

Anoniem zei

Gefeliciteerd Sjaak! Fijne dag gewenst!

Groet,

Tom (die van WOH)

Anoniem zei

sjaak
gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je met davy een hele fijne dag heb gehad .

groetjes

wendy (een vriendin van nicolien)