Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

03 augustus 2006

Klaar......

Het is nu 17.00 uur en de chirurg heeft net gebeld. Zijn woorden "De operaties is goedgegaan. We zijn bijna klaar. Hebben alles goed weg kunnen krijgen".

Ze zijn nu bezig af te ronden en maken Davy dan klaar voor de IC. Rond 18.30 uur mag ik bij hem.

Shit, wat een opluchting. Dit hebben we alvast zitten! Eerste positieve punt is lekker. De rest gaan we voor.

Jullie horen het.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Als je iets weet..ik kijk regelmatig hier
Toos

Anoniem zei

How are you holding up Sjaak?
Wachten zuigt :(.

Anoniem zei

Woooohooooo!! Ook al zijn we er nog niet, dit is toch wel een opluchting! Pak van mijn hart. Zorg goed voor onze Davy, Sjaak :).

Nu kan ik met een redelijk gerust hart naar mijn werk..

Anoniem zei

Wat sjekkie zegt! :) Goed om te horen dat de operatie goed gegaan is.
Nu maar afwachten om te kijken hoe het verder verloopt.

Anoniem zei

Dit zit er in ieder geval op. Ben blij dat het "goed"is gegaan. Hele opluchting.
En jij Sjaak ook sterkte ermee en natuurlijk groeten en knuffel aan Davy.

Liefs Karin en Nicolien

Anoniem zei

Wat een opluchting! Nu zijn "eerste woordjes" nog. Kun je misschien in een babyboek optekenen! Jij ook veel sterkte Sjaak en zeg Davy maar dat we heel erg meeleven.
Han en John

Anoniem zei

Gelukkig maar, het zwaarste is achter de rug! Nu maar hopen dat de komende dagen ook goed verlopen...

Anoniem zei

Goed nieuws! Dit is alvast achter de rug, het wachten op de operatie is eindelijk voorbij. Davy een rustig herstel gewenst en tot binnenkort. Sjaak jij kan vannacht ook weer rustig slapen hoop ik.

Liefs, Taco