Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

28 augustus 2006

There is more hunger for love and appreciation in this world than for bread.

"Door mijn groeiend zelfrespect word ik minder afhankelijk van waardering van anderen."

Klopt maar waardering van anderen is ook zoooo lekker! Ik groei door aandacht en complimentjes :-) Mijn zelfrespect wordt niet minder als men mij even niet waardeert, maar zeker nu probeer ik mensen die me lief zijn te laten weten wat ze voor mij betekenen. Ga nooit weg zonder te groeten...
O, er zijn best aardig wat mensen die me vragen om langs te komen, voor een avondje, dagje, weekje et cetera. Heel graag maar ik leef eerst toe naar 7 september en als de kuur achter de rug is (eind oktober) ga ik heel NL en B doorreizen :-) In de tussentijd zijn lieve vrienden hier thuis welkom, maar wel op afspraak ;-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ha Davy

Als ik bij die lieve vrienden hoor kom ik graag in die periode een keer langs als jij je daar ook dan happy bij voelt.

alle goeds
Toos

Davy zei

Tuuurlijk hoor jij ook bij die groep, lieve Toos :-) En dat weet jij heus wel ;-) Je bent altijd welkom!

Anoniem zei

Hoi Davy,

Die afspraak voor een bezoekje gaan we binnenkort weer maken.
We bellen(mailen) hierover !!

Gr. Ada.

Anoniem zei

hey davy ,

ik ben net een bezoekje op je weblog gebracht , denk eerst maar aan je eigen jongen , vond je me kaart leuk , liefs paultje xxx