Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

21 augustus 2006

Baaldaggie

"Met heel mijn wezen 'ja' zeggen tegen dat wat mijn weg kruist."

Shit hee, wat een opgave! Er kruist zóveel mijn weg de laatste jaren...

Vandaag is mijn dag niet geloof ik. Ik heb geen zin in 21 augustus 2006. Het is ook zo dat ik elke ochtend mezelf moet aanzwengelen, anders blijf ik maar het liefst op bedje liggen. In het ziekenhuis wilden ze me op een gegeven moment ook al 'activeren' , lol. IK activeer mezelf wel wanneer ik eraan toe ben, thank you! Vanavond weer visite en voor de rest niks, dus kan lekker lummelen vandaag :-) In schilderen heb ik ff geen zin, dat komt wel weer.
Sinds gisteren aan de 2 Tramal in plaats van 3; toch eens kijken of ik het daarmee red.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

21 augustus is historisch gezien ook geen goeie dag....
spreek uit ervaring lolol ;o)
Succes met het lummelen vandaag!

Doeiiiiii

Anoniem zei

Vandaar dat er bij mij ook van alles mis gaat vandaag!!!!!!!1

Dolfijntje

Anoniem zei

We maken gewoon van 21 Augustus nationale lummeldag! lol !

Liefs, Karin

Anoniem zei

ik ervaar het ook als een K dag.Morgen beter ??

Anoniem zei

Zo te lezen heeft half Nederland moeite met deze regenachtige maandag...Bij mij al niet anders, een totaal inspiratieloze dag waarop niets wil of maar neigt uit mijn vingers te komen.