Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

01 augustus 2006

HET GAAT DOOR!!!

Ik ben daarnet gebeld met de mededeling dat ze een plaatsje voor me hebben op afdeling D3 :-) Morgenvroeg om 9:30 moet ik bij de Centrale Opname zijn. In de loop van de dag volgt gezichtsveldonderzoek en een neuronavigatie MRI, en donderdag operatie. Ik lag heerlijk te slapen toen ze me belden, maar o o o wat ben ik opgelucht. Als het dan tóch moet, dan maar zo snel mogelijk.

Deze weblog bijhouden wordt natuurlijk lastig. Ik weet dat ze voor patiënten pc's met internettoegang hebben, maar het zal morgen een rare dag worden. Ik geef het stokje morgenvroeg aan Sjaak over, maar zal mijn best doen om tussentijds te bloggen.

Spannend allemaal hee?

EDIT 11:40 "Ik waardeer mijn eigen schoonheid."

Euuuuuuuuuuuuuuh, ik waardeer tegenwoordig de werking van mijn hersentjes steeds meer :-) Ik ga ze alleen ff laten 'updaten' (nieuwe firmware).

NIEUW! Speciale infomail. Vragen? --> peefinfo@gmail.com

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Heeeeeeeey, gelukkig dat het door gaat, kheb je net een mail gestuurd en toen ging ik nog ff checke hier en zag dat je al nieuws had. Inderdaad tis heeeeeeeeel spannend, maar het moet toch gebeuren en dan gaan we ervoor om Phil zo snel mogelijk weg te hebben!
Pfffffff zo spannend :-s

XXX
We denken aan je, elke minuut!

Anoniem zei

Heel veel sterkte in het ziekenhuis lieve schat. Ik zal aan je denken, voor je duimen en eigenlijk alles wat op afstand mogelijk is. En ik kom je natuurlijk opzoeken.
Ik denk veel aan je.


Liefs Nicolien

Anoniem zei

Hey spade mate:
je gezichtveld? Ik heb al zo een moeite met dat nieuwe programma van zone.com!!

Je gaat me niet vertellen dat je gezichtsveld erop vooruit gaat.Is het nou voor uit of voor ruit.

Neen Peef,het is Spades : geen Dimms.

Ik ga nu dimmen, slaapdeprivatie. Ik ga niet van je dromen, dat mag jij over mij doen, 'Senses working overtime' (van de groep 'XTC' 1982)

Mijn lief gedraag je jezelf in dat ziekenhuis.
Ik kan als verpleegkundige zeggen, we worden, jammer genoeg, te weinig lastig gevallen.

Mijn vader zegt dan altijd op verjaardagen:
"Constant heeft een hobbelpaard
zonder kop en zonder staart.
Rijdt hij mee de kamer rond!
Zomaar in zij n blote...
Constant heeft een hobbelpaard.


Peef laat mijn collega's met rust.
Als ik klachten van de vakbond krijg, ik weet je te vinden.

Ja en na de operatie dan verklaren, ik weet er niets van?

Jij en iets vergeten. Ik dacht het niet.


Mijn lief sterkte voor de operatie.

Veel plezier van al dat mannelijk schoon na de operatie.

Je hebt recht om iemand te weigeren (foute verpleegkudige..) en je mag je voorkeur uitspreken (voor een lief mens).


's Nachts zijn ze het meest vatbaar voor aanhankelijkheden.
Ik spreek uit eigen ervaring.

VAL ZE LASTIG!!!!!!!


Ik schrijf je als de operatie achter de rug is.


XXXX

Psychonurse82

Anoniem zei

Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiindelijk!
Het lange wachten is voorbij!
Ook voor mij ;-)
Heel veel succes,'t klinkt raar,maar dat werd mij ook steeds gewenst in spannende tijden!

Hou je haaks Davy,xxxjes

Anoniem zei

Eindelijk zekerheid.. wat betreft de operatie. wens je veel sterkte

veel liefs,
Toos

Anoniem zei

Heeey, Nou..ben veilig aangekomen..nadat ik bij jou thuis wegliep, heb ik de bus gemist dus moest lekker half uurtje gaan wachten op de volgende :(

Leuke weblog...Had het eerst ook maar had geen zin meer om weblog bij te houden gezien ik zoooo ongeduldig ben met weet ik et allemaal :P

Ik zal elke dag ff langs je weblog komen want ben zoo benieuwd hoe het afgelopen is met je operatie..Nog een nachtje en dan ist zover!!

Veeeel sterkte en wel positief blijven he?! Jah tuurlijk wel :)

Liefs Marielle
(Vitras)

Anoniem zei

:cheer: :cheer: :cheer:

Heel spannend, Davy!

We gaan steeds harder duimen!
Sterkte de komende dagen!

Sjallie en Suusje

Anoniem zei

Hey lieve Peef,

Je weblog is het eerste dat ik las bij terugkomst in NL en ik zie dat het er nu eindelijk van gaat komen. Heel fijn, zo lang moeten wachten is niet echt humaan meer.

Als je dit zelf nog leest voor vertrek dan alvast super veel sterkte. (En anders moet Sjaak het maar overbrengen) Doe lekker een oogje dicht terwijl de artsen hun werk doen dan gaan wij allemaal voor je duimen. Als je weer genoeg bij je positieven bent om bezoek te ontvangen kom ik graag bij je langs!

X Taco