Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

31 juli 2006

Take Your Pain Away

"Plezier hebben in het leven betekent niet dat ik pijn vermijd."

Sommige mensen zoeken zelfs pijn op ter vermaak!! Net als gisteren bij een docu: jongeren die elkaar pijn doen en hopen op een carrière bij WWE Wrestling. Niet normaal zoals zij zichzelf en anderen verwonden... Pijn hoort nu eenmaal bij het leven, in welke vorm dan ook. Maar als het erop aankomt, verkiest haast ieder mens lichamelijk ongemak boven geestelijk lijden. Je moet pijn niet vermijden, want dan komt het centraal te staan in je leven. Doe gewoon je eigen ding, heb plezier daarin en neem pijn op de koop toe.

Ik zit in de zenuwen... wanneer bellen ze of het wel/niet doorgaat? Een dezer dagen...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Kerel, ik schijn een lichtje op jou, denk een je, hou je taai!

Anoniem zei

Ik hoop dat ze nu eindelijk bellen. Ik denk aan je en ik gedachten ben ik heel dicht bij je.

Kus van Nicolien

Anoniem zei

Tuurlijk gaat het door...kheb kunnen regelen dat ik Donderdag voor het werk naar Schiedam moet. Daarna kom ik naar Cato en vrijdag heb ik een ADV...dus laat ze het niet wagen!

Anoniem zei

ik heb dat programma ook gezien..wonderlijk dat ze die keuze maken.
Nog één dag wachten...ik denk aan je
liefs,
stiefmoetante ;)