Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 juli 2006

Het ligt op de bank en is geel...

LOLOLOLOL

Ik kon het niet laten! Sommige mensen hebben Sjaak nog nooit gezien/ontmoet en nu zie je hem in zijn meest ontspannen modus. Sjaak is niet mijn alles maar wel mijn heel veel. Hij wil binnenkort hier ook een stukje neerpennen en sowieso is hij de zelfbenoemde informateur (hoe actueel) wat betreft status en bezoekjes aan mij in het ziekenhuis.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Moet ik hem even wakker bellen? :P

Ik had al wel eens een foto gezien geloof ik.

Ik ken hem niet, maar ben erg blij met Sjaak, omdat hij onze Peef zo goed helpt :)

Anoniem zei

Wat een schatje is het toch he?

Nicolien

Anoniem zei

Ik hoor 'm in Oud Beijerland snurken,ik dacht al,een vliegtuig in nood op Zestienhoven,maar nee, 't is Sjaak!
Greetz

Anoniem zei

Hee Sjaak!

Ik heb je volgens mij 2x ontmoet. En toen was je de rust zelve, maar zo rustig heb ik je nog niet mee mogen maken ;-)

Bedankt dat je ons aller Peefje zo onder je hoede neemt :-)

Anoniem zei

Ach...wat is ie schattig he, ons surrogaat boetie :-) Ja...weer een boetie :-D lekker puh!

Anoniem zei

Samen giechelen in Peefie's tuintje ...
Een andere keer samenspannen met m'n kids ...
Toffe kerel ben je, Sjaak !!
"... niet mijn alles maar wel mijn heel veel ..." ... veel meer dan zijn heel veel ben je :o)

Anoniem zei

...een geeeeeeeeel geweldige vriend!:o)
Fotogeniek hoor!
(kan ik van mezelf niet zeggen, zelfs niet met een schattig hoedje op m'n hoofd ;o))

X