Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

21 juli 2006

Post POS

"Ik ben blij met het kind in mij"

Bij mij past beter: ik ben op zoek naar de volwassene in mij! Ik dénk dat de meeste mensen mij wel leuker vinden, zo een beetje kinderachtig :-) Zo niet, dan hebben ze pech!

Nou, gisteren bij POS geweest: Pre-Operatieve Screening. Hartfilmpje laten maken, bloed laten afnemen, longen laten luisteren bla bla en dingen die voor en na operatie gaan gebeuren besproken. Ik weet nu bijna tot in detail wat voor slangetjes en zo in me gaan en waar :-) Wat minder is: bij deze operatie krijg je geen pre-medicatie om rustig te worden, omdat ze snel na uitslapen willen testen of je er weer helemaal bij bent, en dan zou je nog extra suf kunnen zijn van die medicijnen. Hoe de operatie zelf gaat, dat hoor ik wel een dag van tevoren van de neurochirurgische medicijnman, hoewel ik er online al veel over heb gelezen.

Vandaag belooft weer weinig goeds qua hitte en energie...

1 opmerking:

Anoniem zei

als ik dat zo allemaal lees... en dan nog die foto erbij ... dan weet ik echt even niets te schrijven

liefs,
Toos