Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

23 juli 2006

"Het goddelijke in mij is licht en vreugdevol"

Het Goddelijke wel ja, mijn ziel. Mijn ziel is vol vreugde en maakt zich geen zorgen over hoe de toekomst gaat verlopen, want zij is onsterfelijk. Mijn ziel wil vrij zijn maar door gebonden/verbonden te zijn aan een lichaam leert ze zichzelf steeds beter kennen. Hoe kun je geluk ervaren zonder verdriet? Hoe kun je blij zijn met je gezondheid wanneer je de andere kant van de medaille niet kent? En je kunt extra blij zijn met het leven in de dreiging van verlies.

Geen opmerkingen: