Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

10 juli 2006

The Edge of Reason

Ik ga me nog geheel Bridget Jones voelen: het bevalt me wel, een online dagboek. Het kan me al niks meer schelen wie/wat het leest en dat is in mijn geval een goed teken; ik kan er veel in kwijt.

Ben weer veel te laat gaan slapen en veel te kort ook. Ik ben erg onrustig en loop op een of andere manier over van de ideeën. Naast Bridget Jones voel ik me een kunstenaar in de dop: gallerijen over de hele wereld smachten naar mijn werk :-). Ik zou zo enorm balen wanneer dat hele hersengedoe me voortijdig nekt, want ik word in sneltempo volwassen (alla, kind of).

Sjaak en ik hebben een running gag dat die tumor mijn talenknobbel is. Post-op kan ik geen woord meer buiten de grenzen spreken, lol. Nu kom ik toch al niet vaak buiten de grenzen, maar ik moet mijn Engels behouden voor filmpjes, TV, chats etc. Ik moest gisteren trouwens erg lachen want Sjaak riep me toen ik op bed lag om te komen eten. Eerst riep hij een paar keer mijn naam en dan 'Phil!' LOLOL

Status 'patiënt':
  • onrustig;
  • semi-optimistisch;
  • semi-opgewekt;
  • acute grootheidswaanzin

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Goeiesmorgens.....
je bent wel lekker vroeg vandaag.
Zolang je binnen de grenzen van "ons" land of het zuidelijke buurland blijft praten/schrijven kunnen we in ieder geval blijven *communiceren* ha ha :o) geweldig zo'n "semi-moeilijk" woord, staat wel soffistikeetit vind ik.....

groetjes!

Anoniem zei

We zullen dan niet meer naar Frankrijk kunnen ;). Maar ach er zijn ergere dingen dan een bloemen-schuurtje.......toch?

En je schrijft maar lekker van je af, ik schrijf wel met je mee. Enne als je heel beroemd wordt met je schilderijen, dan ken je me toch nog wel he?;)

Liefs Nicolien

Anoniem zei

kom op deef....zwieren met die kwast...ik heb altijd een beroemdheid in de familie willen hebben!! Ook ik vind het fijn om zo met je mee te lezen en om zo te weten hoe het met je gaat...laat dit maar een heerlijke uitlaatklep voor je zijn!
kusss van je nicht!

Anoniem zei

bekijk het even andersom ... ik las vndaag over een vrouw die na een hersenbloeding ineens een andere taal praatte ... wie weet halen ze jouw talenknobbel eruit en krijg je talen in de plaats :o)

Anoniem zei

Zeg het met kunst die taal is toch internationaal. En als je dan nog niet uitgepraat bent heb je altijd nog bodylanguage :-) Trouwens als ze toch die knobbel dr uit slopen waarom vraag je dan niet of ze gelijk een extra zip drive met leuke functies dr voor in de plaats willen zetten? Cyborgpeefie...