Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

06 juli 2006

Waar men zich al niet mee bezighoudt

Voor de operatie word ik half of helemaal kaalgeschoren. Met wat pech moet ik later aan de chemo/bestraling en daar gaat dan je mooie grijzende dos. Ik vind mezelf niet het cap/pet-type en een hoed... nah. Dan maar in Pirates of the Carribean stijl! Wat vinden jullie?
May I have your votes please?

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Hmmm, blijf dat doekje maar ophouden..., heeeel stoer hoor!

Boetie

Anoniem zei

Ik vind het ook wel stoer, al denk ik dat een petje, ook heel stoer zal staan. Natuurlijk wel een mooi petje;).

Liefs Nicolien

Anoniem zei

ik ga voor de opa Piet hoed!!!

Anoniem zei

Als ik jou was ( :-) ), dan zou ik het met verschillende doekjes doen!!!!

Anoniem zei

Dit is eindelijk de kans om die spijkers en die hamer te gebruiken die we je een tijd terug voor je verjaardag hebben gegeven! ;-)

Ik ben zelf meer van de petjes, maar deze zakdoek ziet er ook wel aardig uit hoor. ;-P

Davy zei

@ Sjallie 'Dit is eindelijk de kans om die spijkers en die hamer te gebruiken die we je een tijd terug voor je verjaardag hebben gegeven! ;-)'

*note to self* Meteen aan neurochirurg vragen of hij me een Pinhead-look kan geven. Ik lig er dan toch :-) O, doe ook ff buik liposuctie. Lamaar, ik draaf weer eens door...

Anoniem zei

het schijnt zo te zijn dat na het kaal scheren van het hoofd je haar nog voller terug komt! Het doekje staat trouwens prima! Leuke weblog, prettig eens te zien met wie ik nou mail :-)
groetjes Karin

Anoniem zei

Zo'n hoedje misschien?

:P

Anoniem zei

Hi Boetie

(wie gebruikt er nog Boetie? Gr gr gr..... - is alleenrecht voor betaald hoor!)

Mis je broertje, echt. Heb t nu zelf zo druk met werk en verhuizen... Denk aan je, elke dag. Bid ook voor je. Zo ook de BopZe do-mi-re, eh... dominee.
(www.protestantsegemeenteroosendaal.nl). Lees stukje: "Naakt". Is van Nanne.

Je bent mijn held, hoor je. Na alles, dit weer. Ik kom zeker naar Utrecht als het zover is, treinend en bussend. Ben blij dat Sjaak er voor je kan en wil zijn. Voor ons is dat wat lastiger.

Hee, houd je taai. Ik bel je dit weekend weer. Kus kus kus

Je Sus

Anoniem zei

Oh ja, nog even dit:

- Pirate look staat je

- Bold is beautiful!

Kus van Sus

Anoniem zei

Khad al niks met die "Pinhead", doe mij maar "Pirates of Wijk bij Duurstede".

Ela

B.t.w.
Waren er niet 2 boeties?;-)

Anoniem zei

Goede morgen Ela (uit Belgie?),

Nee, er is een Boetie en een broer. Dat is een heel verschil. Vraag maar aan Peefie.

Gr. Marianne

Anoniem zei

Niemand ontkomt aan de 'Pirates'-hype :P. Staat je leuk hoor! :)

Anoniem zei

mmmm .... die pirate-look staat je inderdaad goed !!

Anoniem zei

Hee Peef,

staat je goed hoor , maar je kunt alles dragen volgens mij.

Quirine

Anoniem zei

Gewoon zonder hoedje? Je krijgt er van ons een lollie bij!
Han en John

Anoniem zei

Eej Dave,
Een beetje laat, maar toch heel veel sterkte!

Martin