Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

27 juli 2006

Dreaming Of Me

Vannacht heb ik weer eens een slaappil genomen, maar helaas zit ik nu nóg ergens tussen waken en slapen in. Het lijkt wel of ik minder goed tegen het spul kan, net als met kalmeerpillen. Ik heb beide best een behoorlijke tijd geslikt, maar nu ik 'clean' ben komen ze extra hard aan. Nu begrijp ik waarom de arts-assistent Anesthesie liever niet heeft dat ik ze slik voor de operatie; zo kunnen ze erna amper testen hoezeer zij mijn hersentjes verneukt hebben :-)


"Ik druk mijn gevoelens op een heldere en verantwoordelijke manier uit."

Ik kan hier even niets mee, maar dat komt misschien omdat ik nog half droom. Ik druk mijn gevoelens uit via praten, deze blog en schilderen, maar is dat helder en verantwoordelijk?! In ieder geval wel lekker :-)


Ik heb trouwens gedroomd dat ik met de mannen van Depeche Mode op het podium mocht komen, dus ik stond er al voordat de show begon met een aantal mensen. Was wel spannend! Maar ik kan me niet herinneren hen daadwerkelijk te hebben gezien...

Vanaaf naar Muisje aka Mama Sjaak. Ze is weer thuis vanuit het UMCU (ze heeft een soort van abonnement lijkt het wel) en ik ben benieuwd hoe het nu met 'r is. Btw, ik heb al een aantal dagen last van een half dichtzittend rechteroor. Normaal gezien denk je dan: ooo, beetje verkouden, gaat wel over. Toch ben ik een beetje bang dat Phil onrustig is (geworden), want hij zit daar wel in de buurt...

Ontdekking van de dag: cavia's eten geen perzik (althans de mijne niet).

1 opmerking:

Anoniem zei

De mannen van Depeche Mode...
Mmmm kheb ze ff opgezocht, niet precies mijn smaak, de muziek is wel prima... tenminste die ze in mijn(onze :-)) iets jongere(!) jaren speelden.

X
Anita.