Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

30 juli 2006

I f*ing HATE computers

Ik had een hele lap tekst geschreven en toen liep de PC vast (Windows blue screen of death)... weg tekst *zucht*.

"Ik kan elk moment kiezen voor liefde."
"Liefde is mijn sleutel tot alles."

Ik ben nu te pissed off om nog een keer uitgebreid te reageren, maar de essentie was: je kunt in ieder geval elk moment ervoor kiezen om van jezelf te (gaan) houden.

Damn, wat ben ik onrustig de laatste dagen. Het wachten valt me superzwaarrrrrrr.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Davy,
ik vind het onmenselijk dat ze je zo lang laten wachten en ik kan me voorstellen dat je het helemaal %$#@&*&)))_^##%^& vindt! Hopelijk hoef je nog maar heel ff vol te houden en lukt je dat nog. We denken aan je en wensen je heel veel sterkte. John, Han en Marjolein

Anoniem zei

nog ff...ook al laat de techniek je in de steek...ik zal er Donderdag zijn.

Anoniem zei

Kan ik je opfleuren met een knuffel en een kusje dan? ;-)
Niet je pc het raam uitgooien hoor! Die neiging heb ik nog weleens als een en ander 't niet doet.
Hou je haaks Dave, 'k denk aan je!