Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

13 juli 2006

Inzicht *roffel roffel*


De inzichtkaart van vandaag, met dank aan schoonzussie (schoon zussie :-)):
"Ik leef in een genadig universum. Alles wat mij overkomt is bedoeld om mij dichter bij mezelf te brengen."

Mijn reactie:
Crises brengen mensen altijd dichter bij zichzelf. Het is ook fijn om te merken hoeveel mensen om je geven en aan je denken. Ik schreef al zoiets: ik word in een sneltempo volwassen. Hoop alleen niet dat Peefie verdwijnt en ik opeens meneer van Waterschoot ben!


EDIT 13:23 Roffel maar een eind door want ik lig bovenop de stapel bij planning neurochirurgie, maar ben alleen volgende week aan de beurt als er iets uitvalt. Op naar week 30!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Voor ons blijf je altijd Peefie hoor!!!!!!!!!!

JW & Hennie

Anoniem zei

Echt wel belachelijk vind ik,
om je zo in het onzekere te laten ronddobberen, net of het om een verstandskies gaat...
Kunnen ze daar niet wat meer profi mee omgaan...?
Trouwens een vriendinnetje van de dochter van mijn collega (die z'n broers neef enz enz..;-)) had ook een "Phil" in haar hoofd, is 3 jaar geleden weggehaald en nog steeds niet teruggekeerd... dat geeft de burger moed!

doeiiiiiiiii

Anoniem zei

Balen zeg, dat je zo lang moet wachten. :-(
Slaat helemaal nergens op. :rant:

Hou je taai gozer!

Anoniem zei

Ik vind het niet netjes, zelfs schandalig dat ze je steeds een week voorhouden en dan weer een week opschuiven. Hadden ze maar gelijk gezegd dat het wel een paar weken kon duren, dit is niks hoor. Maar ja er zit niets anders op dan te wachten en wij (de gasten op je blog) wachten geduldig...(gr..gr...) met je mee. En ondertussen schrijf jij lekker wat je bezighoudt.

Lieve groeten van Nicolien