Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 juli 2006

Who needs a ticket to the Tropics?

Vanmiddag in dit asociale weer (zou verbooooden moeten worden!) naar de haven gereden, waar Karin en Nicolien mij op hun riante boot zaten op te wachten. Leuk wat gebabbeld en gedronken en later zowaar een goede daad verricht: onderweg naar huis vond ik een portemonnee en na wat gesnuffel en gezoek een bijbehorend telefoonnummer. De 16-jarige eigenaar kwam hem uiterst dankbaar ophalen. Stefan, voortaan beter op je spulletjes letten :-)
(Ik word oud btw: hij is geboren in het jaar dat ik het Jansenius verliet met VWO papiertje. Memooorieeeees.)

"Ben ik trouw aan mijzelf?"

Goh Anita... nee, vaak ben ik niet trouw aan mezelf en vaak ben ik ook niet eens lief voor mezelf. Ik ben zeker niet de enige hierin, want er zijn niet voor niets talloze Ken Uzelve (Gnôthi seauton) workshops, trainingen et cetera.

Bovenaan nog een foto van gisteren. Enjoy!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie boot hebben wij he? Wij vonden het in ieder geval leuk om je te zien.

Groeten en liefs van Karin en Nicolien

Anoniem zei

He Peefie, ik ben weer terug van het slagveld... oftewel het 4daagse avontuur. Nog bedankt voor het leuke kaartje! Ik vond het laatste gedeelte van de tocht niet echt zwaar (gelukkig). Ben om 13:30 uur over de finish gestapt. Shit joh, de operatie weer uitgesteld...tlijkt de 4daagse wel!

Anoniem zei

He Peefie, ik ben weer terug van het slagveld... oftewel het 4daagse avontuur. Nog bedankt voor het leuke kaartje! Ik vond het laatste gedeelte van de tocht niet echt zwaar (gelukkig). Ben om 13:30 uur over de finish gestapt. Shit joh, de operatie weer uitgesteld...tlijkt de 4daagse wel!

Davy zei

Ludwig, je bent toch niet 2x over de finish gestapt? ;-)

Anoniem zei

Er was een software blog probleempje, vandaar...hmm, moest het misschien 4x gedaan hebben...dan kreeg ik een kruisje ;-)