Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

06 augustus 2006

Eruit geweest......

Toen ik vanavond bij Davy binnenkwam, keek 'ie me gelijk aan met z'n grote kijkers en dat was voor het eerst na de operatie. Ging gelijk overeind en praatte uit zichzelf en ook dat nog niet eerder gedaan. Was ik toch wel blij door verrast.

Heeft aan de tafel gegeten, en ook lekker gegeten. Varkenshaasje, waar krijg je dat hee :) Ook weer gewoon naar de WC geweest en da's ook mooi werk. Kortom een hele grote vooruitgang met gisteren!

Waren twee filmvrienden van 'em en Davy had eigenlijk de hele tijd toch wel z'n welbekende woordje klaar. Is toch wel weer leuk om aan te kijken.

Enige wat me niet beviel, was dat z'n ene oog dikker leek te worden, maar kan goed zijn omdat 'ie zich te druk maakte. Morgen eens kijken hoe dat dan is. En is ook onhandig met dingen zien en pakken, ook in de gaten houden.

Lekker kort vandaag. Gaat nog steeds de goeie kant op en dat is waar we het voor doen. Toch?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed om te horen dat Davy zo snel de goede kant opgaat! Is al een heel groot verschil tov vrijdag. Uhhh, onhandig wastie toch al ;-)

Anoniem zei

Davy zat gisteren goed in zijn praatstoel. Hij kwam behoorlijk helder over op mij en hij wist behoorlijk wat kleine feitjes te herinneren. Maar wat Sjaak zegt: het lijkt erop dat zijn gezichtsveld niet helemaal goed functioneert... of was hij ook altijd al erg kippig? ;-)
Ik hoop dat Davy maar weer vlug naar huis mag, want in zo'n ziekenhuis liggen is ook niet alles.