Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

01 september 2006

Strength

Zo, het vervoer naar het AZU met taxi lijkt geregeld te zijn! Nu ben ik er bijna klaar voor, klaar voor de tweede ronde!! Morgen zie ik schoon zussie, broer en ma weer, en dat vind ik ff lekker, zo net voor de strijd. Ik hoor alleen niks van mijn zus en dat snap ik nie... zal het wel weer (te) druk hebben?!
Sowieso zondag ook even naar Muisje (Sjaak zijn ma, remember?) Even alle support mobiliseren en lekker bijbabbelen.

Edit16:17 Mijn zus belde net nog en 't gaat sowieso ook nog steeds niet echt lekker met haar :-( Ze is weer meer in de gratie ;-)

Geen opmerkingen: