Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

28 september 2006

Stand and deliver!


Ik voel mij geheel Adam Ant :-)

Edit 12:25 Lineaire versneller U2 was in onderhoud, dus daarnet eens een andere ruimte gezien, met andere tafel, een ander bestralingstoestel en naar een ander plafond gestaard :-) Het was de 15e keer dus ik ben halverwege!!!!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ziet er stoer uit hoor, nu nog die witte streep over je snoet halen...
En nu is het aftellen, hou vol hoor!

Groetjes,
Chantal C.

Anoniem zei

Ja, op de helft, vandaag tijd voor je 3e pakje!
Is best een groot stuk trouwens waar je haar weg is, had verwacht dat het kleiner zou zijn. Maar whatever, als Phil het maar niet in zijn hoofd haalt om terug te komen, want daar gaat het tenslotte allemaal om!

X
en groetjes
van ons alle 3

Anoniem zei

blits kapseltje Peef, Heet zeker coupe anti Phil?
Groetjes, Han en John

Davy zei

Hahaha Han en John, het is wel erg opvallend hoe mensen anders reageren als ze mij nu zien ;-) Mensen bij bestraling denken: shit, die heeft 'iets' in zijn hoofd. Mensen op straat zijn banger want die denken vast dat ik hen anders op de bek ga slaan als ze iets ervan zeggen, hahahaha!

Anoniem zei

Oei oei, de mensen op straat worden bang van je? Hmmm "LOVE" op je knokkels laten tatoeeren misschien? hihi.

Ik vind je look best cool, en je bent al op de helft nu, dus hou vol! Liefs, Taco