Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

04 september 2006

Relax, don't do it

Zondag was geen rustdag, dan vandaag maar :-)

Volgens mijn bioritme is energie nu 70% (alleen voel ik dat niet zo, lol).
"You feel a boost of energy and a zest for life." Het eerste nee, het tweede JA :-)

EDIT 10:13: Net een flinke huilbui (gehad). Ik heb God gevraagd om me te helpen, om me kracht te geven... en pa ook. 'Papa, ik wil langer leven!' Lucht toch wel op eigenlijk.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

We wensen jou een heel lang maar bovenal een gelukkig leven. Haal er uit wat er in zit!!!!!!!!!!!
Han en John

Anoniem zei

De wil om langer te leven is de stimolans om door te gaan !!
veel sterkte.
Ada.

Anoniem zei

hoi Davy

Het is niet zo gek dat je af en toe eens goed moet janken om al je ellende eruit te gooien.

wat is er veel verdriet en om dan positief te blijven daar is denk ik kracht voor nodig. Dat moet je vooral zelf doen maar als ik zo je blog lees..word je ondersteund :)

liefs,

Toos