Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

05 september 2006

Bioritmij

Physical state: Positive (81%) Emotional state: Positive (85%) Intellectual state: Positive (64%) Intuitive state: Negative (6%) Ik heb 13.135 dagen geleefd lees ik ook :-)
Prima toch om te beginnen aan de kuur van 6 weken?

Maar nog ff niet :-)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

You're NOT alone Davy, ik heb op mijn weblog een gedicht geschreven, The Storm Pilot.
Geldt ook voor jou!!!

Veel liefs en sterkte, ik denk aan je!
Chantal

Anoniem zei

Knuffels en kussies

Anoniem zei

Je bent iedere dag in mijn gedachten. Op afstand leef ik met je mee en ik denk aan je.

Dikke kus van Nicolien

Anoniem zei

Ha die Peevie en Sjaak!
Maandagochtend bij Toos kennisgemaakt met jullie blog. Vanavond zit ik thuis achter de pc, lezend hoe het jullie is vergaan in de afgelopen periode. Heftig!! (eigenlijk voldoet geen enkel woord).
Ik lees veel langer dan ik had gepland. Ik neem de feiten op (kan ik de anderen in de omgeving nog mee helpen - je bent niet de enige met zo'n mandarijn in z'n hoofd, Peevie, maar dat wist je al). En ik zoek naar goeds, naar wijsheid, naar levenslessen. Uit alles wat je meemaakt moet je iets goeds proberen te halen!
Via jullie blog krijg ik vanavond een aardig portie spiritueel binnen...
Krijg ook een positief gevoel over de wereld, en de mensen die daarop samenleven. Dank voor jullie openhartigheid.
Blijf samen genieten en blijf samen sterk!

Anneke

Anoniem zei

Hi Davy,

Ik heb net je blog een beetje zitten doorlezen, kan me nog maar moeilijk voorstellen wat je allemaal moet doorstaan. Ontzettend moedig dat je hier je gevoelens wilt delen, ik had het zelf denk ik niet gedurfd.
Heel veel sterkte in de komende tijd en probeer altijd positief te blijven. Kom je vast nog wel op Moviebase tegen ;)

Lex