Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

30 september 2006

BALD and BEAUTIFUL!

Nog 14 keer een bestraling (valt het op dat ik aan het aftellen ben? niet? Nog VEERTIEN keer een bestraling! :-))

De Adam Ant-look was van korte duur, want bovenop mijn hoofd kreeg ik een steeds kalere plek. Dus dan maar de tondeuse erover gehaald en Sjaak heeft het scheermes erover gehaald... nu nog een lolly en de retro Kojak-look is compleet! En nog steeds geldt: ik heb mijn bandana's nog, want ik moet nu wel oppassen in de felle zon en zo.

Vanaaf een verjaardag in Veenendaal: schoonzussie van Sjaak. Dat wordt voor mij de eerste keer tussen niet allemaal erg bekenden, die misschien veel vragen hebben... of misschien wel gruwelen van mijn verhalen? Anyway, ik ben er weer eens uit, want mijn sociale leven is ietwat dramatisch heutzutage. Thank GOD for the Internet!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik tel met je mee.
Fijne avond vanavond en geniet er van lekker ff eruit.

Spreek je snel.

Liefs Nicolien

Niki Valades zei

het wordt tijd dat je jezelf een mooie hoed aanschaft, een echte Niki Valades of zo.... :0)

Anoniem zei

hej Davy.
Hoe gaat het? Lees dat het prima met je gaat..Ben er erg blij om!!

Ik ben gisteren geslaagd voor men rijbewijs!! Had het echt niet verwacht maar gelukkig behaald.
Nu nog een weekje wachten met afhalen voor me rijbewijs en dan mag ik pas crossen :)

Heel veel sterkte nog! Wilde nog wel ff vragen of je je auto nog had staan en of je die weg wilde doen maar uiteindelijk is het duur in de wegenbelasting.

Mail me maar ff als je wilt!!
miss_marielle80@hotmail.com is men email..

Kus Marielle
(oude huishoudelijke hulp via Vitras)