Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 september 2006

Zalige zaterdag

Vandaag bij Ans ff een knuffelbeer afgegeven, die ze nu goed kan gebruiken: ze heeft enorme last van de 2e chemokuur(pijn, overgeven...) en heeft nu zelfs een verstelbaar bed van de thuiszorg in de woonkamer bij de tuindeuren staan. Daarna moest ik snel weer naar huis, want ik verwachtte hoog bezoek uit Zeeuws Vlaanderen ;-) Woensdag ga ik langer bij Ans op visite, de dag voor ikzelf aan de chemo+ mag beginnen. Ans kan nu lekker knuffelen met de beer als ze het even niet ziet zitten. Ze moest 'm van mij ook een naam geven :-)

Bezoek van ma, Utie en Nita was erg leuk. Zeeuwse belegde broodjes voor de lunch en lekkere gegrilde kip voor 's avonds hadden ze meegenomen. Plus nog allemaal kadootjes en boodschappen; ik ben ondanks alles een gezegend mens!

De inzichten van de dag zijn gisteren gestopt. Vanaf vandaag zal ik voorlopig elke post iets van mijn bioritme* hier neerzetten, een percentage en/of een om/-beschrijving. Oftewel, we blijven lekker zweverig creatief bezig ;-) Hey, ik ben psycholoog, sue me!
---> Fysiek ben ik nu 43% kennelijk. "Refrain from making important decisions." Niet nodig want die zijn al gemaakt. Vooral vandaag denk ik extra: ik ga véchten de komende weken!!!!!

*Met dank aan Natural Biorhythms versie 3.00

Geen opmerkingen: