Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

21 september 2006

Refreshing

Sjaak en ik zijn gisteren een heel eind gaan snorren samen (ik heb voor mijn verjaardag een Saxonette snorfiets gehad/gekocht). Sjaak dus op mijn 'oude' Spartametje. Het interesseert me echt geen drol wat mensen zeggen of denken als ze ons zien snorren :-) IK heb nooit een brommer gehad toen ik 16 was, dus ik haal dat nu in. Hoe ouder hoe gekker? Heerlijk uitwaaien en frisse lucht opsnuiven.

Daarnet was iemand van de Thuiszorg hier. Ik krijg elke week 3 uur huishoudelijke hulp en voor de zekerheid vraagt ze meer aan, voor als dat nodig mocht zijn. Toch fijn om dat achter de hand te hebben :-)

'I can't have it all, now I'm dancin' for my life. Take your passion, and make it happen.'

Flashdance, the ultimate chick flick ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Davy,
Nog een nagekomen felicitatie van Ans en Yop,vriendinnen van mij!
En verder: snor ze!
Knuf, Karin

Anoniem zei

nou dat zit dus wel snor....kunnen jullie saampjes lekker ff de snor drukken....haha...
lekker hoor ff verstand op 0 en uitwaaien...laat een ander maar denken! Jullie moeten er van genieten...

dikke kus

Chantal