Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

08 september 2006

Dag 2

Helleu :-)

Gisteren voelde ik me goed en tegen de avond begon ik me gammel te voelen: nekpijn (vast van de spanning), raar gevoel in mijn kop, niet lekker gewoon. Aan het eind van de avond en begin van de nacht voelde ik me opeens weer goed: ik voelde me weer 'als voorheen', alsof ik mijn rechter temporaalkwab nog had, haha. Nu vooral erg moe, maar ik ben gehard wat moe zijn betreft dus ik laat me DAAR niet door kisten ;-)

Bioritme: Fysiek, Intellectueel en Emotioneel nog steeds positief :-) Kan ik nu goed gebruiken!
Vooral doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgaan!!!

Geen opmerkingen: