Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 september 2006

Nurse Annie

Annie Lennox roeleert! :-) Ik was altijd al gek op deze bijzondere zangeres, maar nu troost haar zoetgevooisde stem mijn geblesseerde ziel; balsem voor een vermoeide geest... Ik ben fan van haar sinds 'Sweet Dreams' eigenlijk, en kon/kan hele lappen tekst van de Eurythmics meeblèren.

'These are the contents of my head
And these are the years that we have spent
And this is what they represent
And this is how I feel
Do you know how I feel ?'


'One of sixteen Vestal virgins
Who were leaving for the coast...'


'Lay down
Your sweet and weary head
Night is falling
You’ve come to journey's end
Sleep now
And dream of the ones who came before
They are calling
From across the distant shore'




Oké, wie noemt mij de 3 nummers waarvan ik fragmenten heb geplaatst? :-)

Straks visite.... ik heb een redelijk goede dag en morgen gaan we weer met goede moed naar Utrecht voor de dagelijkse bestralingen!

Gisteren moest ik eigenlijk voor het eerst overgeven, maar dáár laat een echte Peef zich niet door van zijn stuk brengen! Zoals een filmmaat van me schreef: 'ik voel zoooveel energie bij jou, jij kunt deze strijd aan als geen ander!' Bless his sweet heart...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

'WHY'
= de eerste :
Wie volgt...?



xxx


Hans
(Ur own private idaho psycho)

PS
Geterrast met Toos gisteren.
Beslist voor herhaling vatbaar!!

Anoniem zei

‘Why’ do you have do go through this,
Turning a ‘Whiter Shade of Pale’
‘And you’ll be here in God’s arms, just sleeping’ (Into the West)
While Annie’s beautiful voice soothes our weary hearts…

Liefs,
Chantal

Anoniem zei

Het was erg gezellig om met Hans (SPY) een biertje ( of waren het er meer) te drinken.

En Peefie verslag gedaan ( vandaag bij hem op bezoek geweest) hoe die internetkaartspadesvriend op mij overkwam. even lekker roddelen dus ;) of is het geen roddelen meer als Hans weet dat we over hem kletsen..

Gezellig gegeten met Peefie en Sjaak. en nog dank voor je hulp voor het maken van een kaartje :)
dag dag
Toos

Davy zei

Inderdaad Chantal (wel lastig, 2 weblog Chantals, haha) ;-)'Why', 'A Whiter Shade of Pale' en 'Into the West'
Beste mensen, neem ook eens kijkje op Chantals weblog door hierboven bij haar post op chantal c. te klikken :-)