Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

18 september 2006

May I have the results please?

Hb: 9.0, Leukocyten: 6.3, Trombocyten 298. Alles weer binnen de grenzen :-)

Vandaag zat een oudere vrouw te wachten op de eerste keer bestralen. Ze bleek borstkanker te hebben en haar zus was meegekomen voor mentale steun. We raakten wat aan de praat en ik probeerde de nerveuze vrouw gerust te stellen dat je er helemaal niets van voelt en dat je voor je het weet weer buiten staat. Haar zus zei op een gegeven moment tegen mij: 'Maar U bent verder gezond zeker hè?' Euuuuuh, nou nee hoor :-) Tja, ik 'zie er ook zo goed uit' .... althans, dat zegt men de laatste tijd tegen mij. 'Jij ziet er goed uit naar omstandigheden' Shut the fuck up, ik zie er altijd goed uit, hahahahaha. Oké, slightly overweight ;-) Wat zullen 'de mensen' zeggen als ik kaal aan het worden ben/kaal ben? Zal ik hen dan maar bordjes geven voor de jurering dan wel online een poll starten? Votes please... maar eerst word ik 36 jaar JONG om 2:20 AM straks ;-)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag lieve schat, gefeliciteerd met je verjaardag en met alle die nog gaan komen. Je bent geen moment uit mijn gedachten en weet dat je een winner bent. 1000.000.000 kussen
rOB

Anoniem zei

'Een dame op leeftijd', tot die illustere groep behoor jij nu ook Peef!!

Hoe was die regel ook alweer van Acda en de Munnick uit 'Het regent zonnestralen'?:
"Het oud worden was het enige wat hij werkelijk had be(ge)haald!"

Bij deze geef ik jou hier je cadeau: EEN STORTBUI VAN ZONNESTRALEN!
Het oud worden is geen doel op zich, maar een zeer langdurige aanwezigheid van jouw persoonlijkheid is voor mij wel de wens (de vader van mijn gedachte)!

Uit de grond van mijn hart Peef:
'Nog vele jaren'
(deze regel is ook niet van mijzelf, maar van Tante Leen anno 1962)

Ik ga verder met werken, mijn cliënten 'schreeuwen' om aandacht!
('t is zo stil........)

vanuit mijn (af)werkplek,
groet ik je

XXX


Hans

Anoniem zei

he lieffie...

Een heel dikke verjaardagsknuffel voor je 36ste verjaardag. Maak er een mooie dag van, geniet ervan...

Ik denk aan je!

kus Chantal en de rest van de bende hier...

Anoniem zei

Hoi Lieverd

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een lekkere dag (gebakje enzo). En we gaan het na je kuur vieren hoor!
Succes met het uitpakken.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

Hoi Davy!

Wil je heel heel veel sterkte toewensen met je bestralingen en chemokuren. Je zit nu in je tweede week? En je moet denk ik net als ik destijds 6 weken? Zet um op en geniet van deze week nog (volgende week wordt het wat zwaarder al :( ), voor zo ver dat kan. Als je iets van me wil weten laat me dat dan weten dan geeg ik je mijn mailadres en kun je me alles vragen wat je wil! Soms zijn er nou eenmaal dingen die je niet aan andere mensen kunt vragen, he?? Heeeeeeeeeel veel sterkte, zet hem op en rust goed uit!!!! Veel liefs, Lienka.