Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

24 september 2006

Goede tijden, slechte tijden

Jawel, ook ik keek vroeger trouw naar de gelijknamige soap :-) Eigenlijk tot het personage Martine Hafkamp de serie verliet (zegt je dat wat? zo niet, je hebt niks gemist *). Ik heb eens gepost dat dit weblog net een soap moet lijken. In ieder geval lijk ik een schare trouwe fans te hebben ;-) De lotgevallen van Peef, Saap en Phil :-)
* N.B. Het kan altijd erger, want in ons supergezellige Tilburgse studentenhuis Cosy keken we vaak samen naar The Bold and the Beautiful. Over een blikje frisdrank openen doen ze in die soap al een week :-)

Goede en slechte tijden óók tijdens deze kuur van 6 weken. Gisteren en eergisteren had ik een redelijke tot goede dag. Daar moet ik op teren wanneer ik me weer voel als een uitgewrongen dweil. Ook gedurende de dag kan mijn welbevinden omslaan als een blad aan een boom.

Prettige zondag nog, lieve kijkbuiskinderen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hı Davy,

Hier een berichtje uit Turkije, we denken aan je en hopen dat het niet slechter word dan dat het nu met je gaat.

Kusjes JW & Hennie