Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

14 september 2006

Het Temodal dieet


Jawel, het werkt! Ik ben 1 kilo kwijt in 1 week! Toch denk ik niet dat dit dieet een succes wordt, alleen al door de extreem hoge kosten. Erg prijzige eetlustremmer ;-)

Nog 'maar' 25 keer een bestraling. En dan hebben mijn hersenen de maximale dosis gehad voor een mensenleven. 6 November weer een MRI... ik ga zoooo nerveus zijn voor de uitslag... Mijn lieve Ans heeft 2 chemokuren gehad en die hebben dus 0,0 effect gehad :-( Nu maar hopen dat bestraling + chemo de stoute kankercelletjes in mijn hoofd vernietigt dan wel tot stilstand brengt.

Morgen geen bestraling, dus een 'vrije' dag :-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Davy

6 november..... brrrr ik leef met je mee.

blijven hopen en vechten

liefs,
Toos

Anoniem zei

Hoipipeloi,

Vandaag 1 week chemo en bestraling......... dus tijd voor een pakje, kadootje nr 1. Mocht het op dit moment niet zo in de smaak vallen kun je het altijd nog uitdelen.........
He Peefie, hier nog wat extra straling........ positieve energie van uit het thuisland ;-)
X
Ela

Davy zei

Het valt érg in de smaak Lud en Nita ;-) lololol Ik ben al blij dat ik telkens dingen ontdek die wél naar binnen glijden :-)