Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 september 2006

Huisregels

Davy en ik hebben voor de periode van de bestraling en de chemo de volgende huisregels:
  • Door de week geen bezoek en/of telefoon overdag tot een uur of 18
  • Niemand mee naar de bestraling in Utrecht
In het weekend de hele tijd vrij, dus voor zowel bezoek als voor telefoon!

Op deze manier hopen we al onze aandacht en energie zo goed mogelijk te kunnen besteden aan dat waar het voor nodig is.

Iedereen bedankt voor het begrip.

2 opmerkingen:

Davy zei

Neeeeee, Han en John. Ik heb jullie berichtje weg moeten halen :-) Het 0343 nummer KLOPT (ik heb net geprobeerd met mijn mobiel te bellen). Het 06 nummer klopt niet (meer) :-)

Groetjes,

Davy

Anoniem zei

Goed zo Sjaak!!!
prima idee die huisregels. Zo komt Davy op de beste manier tot rust en hebben jullie ook nog wat tijd voor jullie zelf. 30 dagen is best een hele tijd dus heeft davy zijn rust en energie nodig om zich zo optimaal mogelijk te voelen.

liefs Chantal