Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 september 2006

In de rui

Het zat eraan te komen: sinds gisteren valt mijn haar uit op de plaatsen van bestraling. Ik kan zo hele plukjes eruit trekken. Wat weer mazzel is: het is dus rechts boven mijn oor, en ik ga het maar laten opscheren aan beide zijkanten denk ik :-) EN ik heb altijd mijn bandana's nog.

Gisteren bij bloedcontrole was alles weer in orde, maar wel een dip in bloedplaatjes. Nog ruim boven de ondergrens maar wel typisch. Caroline houdt dat wel in de gaten :-)

Mijn bioritmes stijgen verder, behalve dat van intellect. 'The intellectual minimum is a period of diminished mental activity in which thought and memory are impaired (usually men are more strongly affected)'. Nou ja, er is toch al een hersenkwab weggehaald ;-)

Geen opmerkingen: