Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

16 september 2006

Poetry in (e)motion

DE WERELD IS NIET KLEIN......

jouw "verhaal"
kwam op je pad

ik lees het
in één keer

wandel een stukje
met jullie mee

het verhaal
zo waar

de toon
zo zuiver neer gezet

dat het vraagt
om een absoluut gehoor

Dankjewel Ricky, voor dit mooie gedicht! Met het plaatsen ervan wil ik benadrukken dat ik blij ben met elke oprecht belangstellende, die de moeite neemt om hier op dit weblog een kijkje te nemen.
Dank jullie wel!

1 opmerking:

Anoniem zei

Echt een super mooi gedicht! Petje af!

Groetjes

X