Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

27 september 2006

De meeste dromen...

Ik had vannacht inspiratie voor een leuk stukje, maar for the life of me, geeeeen idee meer waarover :-) Ik droom erg veel (verwerking), maar weet ze als ik wakker word niet meer na te vertellen... De dromen vullen vast de temporaalholte rechts, een soort alabastine :-)

Later vandaag meer!

Edit 11:30
Eind 1992 kreeg ik een angststoornis, met paniekaanvallen en een lichte straatvrees. Wat me nu vooral opvalt is: ik ken totaal geen angst meer! Wel zenuwen ende zo, maar geen gevoelens van DIE buitensporige angst. Peter chirurg zei tegen me na de operatie, dat hij de tumor er 'pilocytair' uit vond zien. Een pilocytair astrocytoom komt vooral voor bij kinderen en jong volwassenen. Hoe lang had ik Phil al?! Anyway, mijn angstknobbel lijkt verwijderd :-)

Geen opmerkingen: