Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

20 september 2006

Hanging on

Ik ga nu toch echt wel de slopende combi merken van chemo PLUS bestraling. Aan het begin van de avond gisteren was ik zo intens moeeeeeeee. De moe-atomen van mijn moe-moleculen waren zelfs moe :-) Ik denk maar dat het een teken is dat mijn lijf extra hard moet werken om grote schoonmaak te houden.

Mijn verjaardag heb ik niet gevierd; het lijkt me veel leuker om te vieren dat deze kuur voorbij is :-) In de vier weken waarin ik daarna mag uitrusten, wil ik vieren dat fase 2 (van de 3) voorbij is!

Bioritme-gezever: fysiek 1% maar stijgende. ' Today you lay the foundations for the future'
Kijk aan, nu gaat mijn energie weer meer worden en ga ik verder met aan de toekomst werken: dat bevalt me wel :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha peef,

Na alle aandacht van gisteren zal het vandaag wel stil voor je zijn. Daarom wensen we je voor vandaag een heel prettige onjaardag.
Han en John

Anoniem zei

hoi davy ,

sorry een beetje laat , maar beter laat dan nooit , hé gefeliciteerd nog met je verjaardag .....
ik ben net weer op je loggie geweest ...... dapper van je ....
ik kom je toch even een lieve groetjes brengen .......

paultje xxx