Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

31 december 2006

Oudjaar

Bij jaarwisselingen ben ik meestal wat sentimenteel: 'wat gaat er gebeuren in het komende jaar?' en zo. Kan 2007 erger zijn dan 2006?! Ik kan het me NIET voorstellen! Met afscheid nemen heb ik vaak wat moeite, maar wat 2006 betreft wil ik het een enoooorme rotschop geven zodat het minstens 3000 lichtjaren verder belandt! AND DON'T COME BACK!!!

De wenspijlen liggen hier klaar :-). Vuurpijlen met een briefje erin waarop je eerst je wens kunt schrijven. Hopelijk wordt het lot zo wat vriendelijker gezind!

420 milligrammetjes temozolomide in mijn lijf. Ik merk er nu nog niet veel van *klopt op ongelakt hout*. Pa en ma houden me wel in de gaten, don't worry.

Op naar middernacht!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

ik zal 2006 ook nog even een schop nageven voor je(en voor mezelf),op naar een hopelijk beter 2007!

Anoniem zei

Lieve Boetie en Sjaak,

Hier liggen nu 8 vuurpijlen klaar: 7 stuks om aantal ellendige tijden met een rotknal de lucht in te schieten, "to never to return!!!".

Ik durf niet eens meer te zeggen "erger dan dit jaar kan niet", want dat heb ik al eerder hardop gezegd en dus nog .....

Gewoon 2007 maar zoveel mogelijk omhelzen "Kom maar, heb alles toch al meegemaakt" zoiets... Bovendien hebben wij, als gezin en als individu, Anita en Ludwig incluis, toch alles al zo'n beetje meegemaakt, Boet???

Wie of wat maakt ons nog wat dan? Veteranen des levens, allemaal.

Ik drink vanavond om 24.00 uur een groot glas bubblies, denk daarbij aan pa en ma, who are and will be watching us all and provide us with blessing, protection & guidance... Kijk jongens, we hebben al heel wat voorspraak daarboven voor ons, toch?

Drink op wat was, wat is en wat zal zijn, zonder het te benoemen. Dat is al gebeurd, gebeurt en zal gebeuren, door het zelf en door anderen ook.

Jongens, kin omhoog, schouders recht en met vaste tred verder. Onze handen in die van onze geliefden. En dealen met wat er op welk moment dan ook te dealen valt.

Ik houd van jullie allemaal, denk aan jullie en zal het glas heffen op ons zessen en onze kinderen en geliefden.

PROOST!!!!! Let´s face the new year with pride!!!

Kus en knuf voor allen van
Marianne en Butch

Anoniem zei

Haai Davy,

We gaan maar lekker naar voren kijken,ipv achterom,want 2006 was idd een irritant exemplaar. Teveel pechmagneetjes in je omgeving he!
Laat één van de vuurpijlen maar een prachtige uitdagende wens bevatten die zich in 2007 gaat wortelen!

Fijne jaarwisseling en tot 2007!
Knuf,Karin

Anoniem zei

Lieve Davy

Ik kijk met je mee vooruit. Wij hebben geen vuurpijlen hier, maar wij zullen het jaar 2006 symbolisch wegknallen en 2007 inluiden.

Liefs van Nicolien

Niki Valades zei

Leven is vooruitkijken. Laat alles achter je, alle moeilijke ogenblikken, alle pijn, alle verdriet. Kijk met een frisse blik naar een groot leeg blad. Het nieuwe jaar popelt om zich te laten ontdekken. Maak er een boeiende belevenis van! Een prachtig nieuw jaar wensen we jullie allebei!
Mon en Niki

Anoniem zei

Lieve Davy,

Vannacht hebben we oud en nieuw bij Marjolein gevierd. Om 24.00 uur heben we wensen uitgesproken voor Vincent, die een slaappil had gevraagd voor deze avond, en ook voor jou! We zeggen niet wat we hebben gewenst want dan komt het niet uit ;)Wat we nu wel zeggen is dat we Sjaak en jou bij deze een GEWELDIG GEZOND LIEFDEVOL 2007 toewensen.
Liefs Han en John