Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

18 december 2006

Trio van Waterschoot

Schoon zussie wilde per se foto's maken van mijn broer, zus en ik samen, nou vooruit dan maar. Ik kan Anita nu pesten en foto's van haar hier neerzetten, maar nee. Ze heeft er iets heel creatiefs en fraais van gemaakt: V.L.N.R. Mijn zus Marianne (47), ikke (36) en mijn broer Ludwig (bijna 46)
Wat een zootje ongeregeld hè? :-)

10 opmerkingen:

Anoniem zei

He leuke foto's zeg!
Goeie fotograaf ook ;-)
Sommige mensen zijn zo fotogeniek ;-)

X

Anoniem zei

Haai Davy,ik ken je broer en zus niet,maar afgaande hoe jij bent........;-) idd zootje ongeregeld neem ik dan zonder meer van je aan! Haha! Leuk gemaakt trouwens!
Hou je haaks,knuf, Karin

Anoniem zei

Wat een (prettig) compleet gestoord stelletje! :-)

Ik lijk met die rode neus en dat vd pret ineengedoken gezicht wel, de zwarte wicca van de familie! :-)

Leuk, Aniet, die collage. Sommige mensen worden toch niet fotogenieker dan ze al niet zijn ... :-)

Zooitje geregeld ongeregeld, zoiets ja. Twee buitenste lijken nog enigszins op elkaar, waar die middelste vandaan komt? Heel ander type! :-)

Hee, guys, tot gauw

Liefs van
Marianne

Anoniem zei

leuke foto;s!

Anoniem zei

Hoiiii,

Alle neuzen zijn volgens mij gelijk,misschien alleen op de foto ?

Ada

Davy zei

Met haar op mijn kop lijk ik weer meer op jou en broer, zus. En jullie zijn slanker maar daar heb ik chemosnoepjes voor tegenwoordig ;-)
Wat neuzen betreft Ada, ander onderwerp s.v.p. ;-)

Anoniem zei

Nou, als dit een zootje ongeregeld is dan vinden wij zootjes ongeregeld wel erg leuk! De van Waterschoten mogen er best zijn hoor!
Liefs, Han en John

Anoniem zei

Leuke foto. Een leuk drietal zo.

Groeten Nicolien

Anoniem zei

Boetie,

Met haar lijk je sowieso al meer op ons, da's waar! :-)

Hoe was het ook alweer, de mix?
Zeeuws, Vlaams, Frans, Spaans en druppel Gitane? :-)

Vind t mooi dat de foto weergeeft hoe t onder elkaar is gegaan. Gewoon goed, in harmonie en gezellig. Humor bijna lekker Brits gallig :-). "De mensen zullen wel gedacht hebben ... " Het was echt "ons".

Ja, toch wel leuk stel zo samen en behoorlijk scherp en ad rem gebekt. :-)

Kus kus
van je Sus

Anoniem zei

he lief!

zo zie je maar weer deze momenten brengen familie banden weer hechter tot elkaar...Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben. Dat hebben jullie allen nodig denk ik...

enne...han en john...het klopt!!!
DE WATERSCHOTEN MOGEN ER ZIJN hahaha ;)

liefs
nog een waterschoot!