Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

14 december 2006

Imelda


Volgens de behandelend arts gaat het matig tot slecht met mijn moeder. Het lukt maar niet om de koorts onder controle te krijgen ondanks antibiotica. En de bloeding aan de linkerzijde van haar hoofd was behoorlijk dus de schade ook...

Zaterdag gaan Sus en ik naar 'r toe.

1 opmerking:

Anoniem zei

lieve dave,

ik hoorde het al van mijn ma. Ludwig had gebeld...

ik denk veel aan je en aan je naasten...hoop dat jullie veel steun vinden bij elkaar. Wat krijgen sommige mensen toch veel weg te happen he...ongelofelijk!!!