Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

09 december 2006

Dankjewel

Ik heb ooit regressietherapie 'ondergaan' en kwam er op die manier achter dat ik schijnbaar twee dingen moet leren in dit leven:
  • Ik ben goed zoals ik ben;
  • Ik ben nooit alleen en hoef me dus ook nooit alleen of eenzaam te voelen.
Iedereen bedankt voor de lieve woorden en door alle belangstelling
voel ik me in ieder geval een stuk minder alleen staan :-).

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee lieve Davy, is je nekpijn weer over nu? Ik lees je nu over je maag, hopelijk helpen de pillen!

xxx Taco

Anoniem zei

Nekpijn komt en gaat en Omeprazol 40 mg (protonpomp-remmer) is ingezet wat betreft maagproblemen :-)