Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 december 2006

De liefde van de man

Morgen ga ik even naar de huisdoc, want mijn maagje is toch wel flink in de war door waarschijnlijk de Temozolomide capsules. Nu ben ik nog steeds blij dat ik thuis medicijnen kan nemen in plaats van chemo via een infuus in het ziekenhuis, maar mijn maag moet het allemaal maar kunnen bolwerken! En als mijn maag wat rustiger is, dan is hij beter voorbereid op de feestdagen :-)

'Met honing in de maag is niemand traag'
Euh, ik hoop dat ik iets fijn zuurremmends krijg van tante huisarts en niet met een pot honing het riet word ingestuurd. :- )

7 opmerkingen:

Anoniem zei

ha Davy

ik hoop zo dat je maag snel wat beter is..en..ik kan niets voor je doen.

xxx Toos

Anoniem zei

Ik weet niet of je het 'te rammen' vindt -en wellicht ook helemaal ongewenst qua tip = delete;-)- maar ik weet dat bleekselderij giga helpt tegen maagzuur & maagpijn.
Er zit een stofje in dat neutraliseert én enigszins verdooft... Misschien scheelt 't weer een pilletje?

Davy zei

Bleekselderij hoort in de soep Chantal, en ik doe hier alleen aan censuur als het nodig is :-)

En dankjewel Toos :-)

Anoniem zei

Nou, smijt maar lekker? in een soepje dan... :-):-)

Davy zei

Ik heb heavy duty stuff gekregen van de huisarts, dus nu even afwachten of het helpt. Dus weer capsuletje erbij :-)

Anoniem zei

Hou je haaks Davy,kusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss,Karin

Anoniem zei

Sterkte met je maag! Hoop dat het snel aanslaat.

Liefs Nicolien