Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

21 december 2006

Gebabbel

Gisteren naar Utrecht gegaan en een fijn gesprek gehad met iemand van vereniging Cerebraal. In het nieuwe jaar word ik aan meer mensen voorgesteld en wordt bekeken wat ik voor de vereniging kan betekenen. Leuk :-).

In de bus erheen zat ik naast een slechtziende man. Hij was bij zijn kleindochter geweest en praatte ronduit. Hij vroeg opeens aan me: 'Mankeer je ook wat?' Euuuuuh. We hebben leuk gebabbeld en hebben elkaar sterkte gewenst. Het ga je goed, opa uit De Bilt!

Ik heb geen zin in deze dag; voel me ook niet zo lekker (KOEST PHIL!). Dus tijd voor weer een baaldaggie :-).
Wat ma betreft: niet veel verandering... eigenlijk niets :-(.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

hopelijk snel een beetje positieve ontwikkelingen zodat het baalgevoel weer wat afneemt..sterkte.

Anoniem zei

Fijn dat je je verhaal even kwijt kon bij Ceberaal. Ik denk dat je er veel aan zult hebben.
Ik wens je ondanks alles fijne kerstdagen en veel plezier bij je broer.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

hallo Davy,
Je zult veel kunnen betekenen voor Cerebraal.
Leuk dat je daar energie in wilt steken.
Ik heb vanmorgen de uitslag gehad van mijn laatste MRI-scan.
Goed nieuws het is stabiel sinds september.
In maart de volgende scan.
Fijne feestdagen zo ver als dit mogelijk is en een heel gezond 2007 !
Truus (Cerebraal)

Davy zei

Hoi Truus, dat is nog eens goed nieuws! (ik mag begin februari weer in de scannertunnel liggen). Jullie ook fijne feestdagen en een super 2007!!!

Anoniem zei

Hee Boetie,

Dank voor het "spreken" met elkaar gisterochtend. Allebei baaldag. Kan. Mag. Toch?

Hoop dat je je vandaag wat beter voelt. Sterker, weerbaarder. Voor jezelf. Voor niemand anders.

Ik weet nog steeds niet wat ik ga doen met Kerst. Pelgrimhuis, helpen denk ik. Met Kerst altijd veel gasten.

Fijn dat jullie naar Ludwig gaan. Zal in gedachten bij jullie zijn.

Kus van je Sus