Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

15 december 2006

En Robert Long is ook al dood!

Ik ben geen fluit waard vandaag: erg moe, weer totaal geen eetlust et cetera. Maar morgen ga ik naar mijn moeder in het ziekenhuis. Het zal allemaal best een impact hebben op mijn gestel ook.

Het is toch niet zo dat mijn moeder dacht: 'Mijn man is nu drie jaar dood, ik wil naar 'm toe?'
Hopelijk 'doet' de kaars, aangestoken in de Mariakapel nog wat...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

heel veel sterkte morgen,zal niet makkelijk zijn je moeder zo te zien los van de lichamelijke inpact van de reis...
we denken aan je..

Anoniem zei

Ja Davy,en wat je al schrijft........"en Robert Long is ook al dood!"
Op mijn log ook erover geschreven,is toch een icoon he?
December is een slechte maand of is 't vanwege de donkere dagen voor?
Heb verder geen woorden,Davy ik wens je morgen veel sterkte, grote knuf , xje Karin

Anoniem zei

Gewoon heel veel sterkte gewenst Davy. Ik reis morgen in gedachten met je mee. Veel liefs, Taco