Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 december 2006

Voorbereidingen

Zo, we hebben net alles doorgesproken met de pater over de kerkdienst van komende vrijdag.

Even praktisch:
De uitvaartdienst wordt gehouden om 10:30 in de H. Johannes de Doper kerk te Sint Jansteen. De crematie plechtigheid volgt aansluitend in de aula van het crematorium in Terneuzen.
Iedereen is welkom :-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Davy

Er brand weer t/m vrijdag een kaarsje elke dag op HET plekje.

sterkte met deze vreemde dagen

Anoniem zei

Hoi broers,

Alles doorgesproken vd kerkdienst. Hoor t vanavond wel. Het zal neem ik aan min of meer a la pa's uitvaart gaan.

De laatste gang. Straks van ma. Kaarsjes hier vd trouwfoto. Bijna 50 jaar geleden nu.

Kaarsen, licht, warmte, Het Licht. Tsja, zo gaan dingen nu eenmaal.

Tot vanmiddag
Sus

Anoniem zei

Beste Davy en Sjaak,
Gecondoleerd met het overlijden van Davy's moeder.
Ik hoop dat jullie vrijdag op een goede manier afscheid van haar kunnen nemen.
Sterkte.
Truus (cerebraal)

Anoniem zei

Hallo lieve Davy,

Is het uiteindelijk toch zover gekomen... wat een bewogen tijd is dit voor jou/jullie.

En het is moeilijk, om dit allemaal te moeten verwerken bovenop alles wat er al ligt... maar toch:
"It's better to have loved and lost, than never to have loved at all..."

Opnieuw heel veel sterkte voor allemaal, may the sun return swiftly...

xXx
CC