Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

04 december 2006

Waar komt het vandaan

Toen ik vanavond thuis kwam van m'n werk was het "Ik ben je kamer aan het doen. Kom maar eens kijken". "En de schuur heb ik ook gedaan", en hup voor ik het wist, stond ik in de schuur te kijken die netjes was opgeruimd.

In het weekend heeft Davy zo'n 3 liter cola naar binnen gewerkt. Hij lust niet eens cola, maar het ging er goed in, zo uit de fles.

Vorige week rond deze tijd was het helemaal niets. Slapen, slapen en nog eens slapen. Als ik naar 'em keek op bed dan zag ik echt een ziek mens.

Zulke tegenpolen als ik vorige week vergelijk met nu. Er zit maar zo'n korte tijd tussen, maar een wereld van verschil. Van niets naar heel veel. Waar komt het vandaan al die energie?

Ik heb werkelijk geen idee, maar weet wel dat het leuk is om te zien. Heb eigenlijk helemaal geen zin om het me af te vragen. Het is er, hij kan het, en het mag om de 1 of andere reden. Genieten, pakken, en doen Peefie!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad genieten van wat er nu is, dat lijkt me prima, gelukkig dat Davy zo snel opknapt!

Enne nu begrijp ik het....... het was Phill die Peef zijn opruimhersenhelftje aan het verdrukken was, maar nu kan Phill het niet meer tegen houden lololol ;-) Lijkt hij toch ineens een beetje meer op zijn big brother ;-)

Maarre.... is "de verhuis" helemaal rond nu? Een beetje rust in de tent voor jou is ook wel broodnodig denk ik. Niet meer dat heen en weer hoppen van huis naar huis, maar gewoon samen genieten en knokken (tegen Phill dan he ;-))

Groetjes en X
see u2 soon,
schoon zussie.

Davy zei

Hoi Nita,
Verhuis is bijna rond, maar afgelopen weekend is keihard gewerkt in elk geval. Ik ben trots op Sjaak zijn broers en zwager :-) En op Sjaak en mezelf ook natuurlijk!

Anoniem zei

Ik denk dat ik wel weet waar Davy de energie vandaan haalde... lang leve de CAFFEINE!! Haha.. ;-)